Odczyty wodomierzy

Odczyty wodomierzy dokonywane są w okresach jednomiesięcznych dla Klientów Instytucjonalnych, i dwumiesięcznych dla Klientów Indywidualnych. Długość okresu obrachunkowego, będącego podstawą wystawiania faktur, umieszczona jest w umowie o zaopatrzenie w wodę/odprowadzanie ścieków. Odczyty prowadzone są przez upoważnionych pracowników MZWiK w Nowym Targu Sp. z o.o. Na życzenie Klienta pracownik odczytujący licznik  winien okazać legitymację służbową. Jeżeli pracownik MZWiK nie zastanie Klienta w domu, zostawia informację z prośbą o podanie odczytu.

Można samodzielnie odczytać stan wodomierza, a następnie przekazać jego wskazanie do MZWiK w Nowym Targu Sp z o.o.:

  • osobiście: do Działu Obsługi Klienta MZWiK w Nowym Targu Sp. z o.o.,
  • telefonicznie: 18 261 23 81, 18 261 23 86
  • wysłać e-mail na adres: sprzedaz@mzwik.nowytarg.pl
  • poprzez wprowadzenie odczytu EBOK

WAŻNE: osobisty odczyt wodomierza przez upoważnionych pracowników MZWiK w Nowym Targu Sp. z o.o. musi być dokonany przynajmniej 2 razy w roku!

Warto regularnie sprawdzać ilość zużytej wody