e-BOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK) jest serwisem internetowym dedykowanym Klientom Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o.

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom Klienci zyskują szybki i łatwy dostęp do informacji na temat rozliczeń wody, płatności, danych klienta, usług oraz faktur elektronicznych.

Regulamin korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK) – pobierz 
Wniosek o utworzenie konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (e-BOK) – pobierz 

 
Aby uruchomić e-BOK, można przyjść do siedziby MZWiK (ul. Długa 21 w Nowym Targu) lub aktywować usługę przez rejestrację internetową  – strona logowania.
 

1. Korzyści dla użytkownika systemu e-BOK:

  • oszczędność czasu i wygodę obsługi,
  • możliwość podawania stanu wodomierza,
  • wgląd w historię odczytów wodomierza,
  • łatwy dostęp do faktur, salda i rozrachunków,
  • pełna kontrola nad wydatkami,
  • sprawdzanie historii wpłat,
  • wgląd w swoje dane, zawarte umowy,
  • wygodny kontakt z MZWiK za pomocą komunikatora.
2.  Jak założyć konto w e-BOK?
 
  • Wejdź na stronę internetową https://ebok.wodkan.pl/Nowy_targ/
  • Kliknij przycisk „Rejestracja”,
  • Podaj w formularzu zgłoszeniowym: Login (numer Nabywcy) i e-mail,
  • Przepisz słownie kod z obrazka, następnie kliknij „Potwierdź”,
  • Wpisz kod jednorazowy podany w e-mail,
  • Wpisz nazwę Nabywcy,  numer i kwotę brutto otrzymanej faktury, adres e-mail oraz numer telefonu,
  • Zapoznaj się z treścią Regulaminu e-BOK,
  • Kliknij „Akceptuję regulamin „,
  • na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji konta oraz e-mail z danymi do logowania,
  • w przypadku nieotrzymania e-maila potwierdzającego, sprawdź skrzynkę SPAM.

Konto e-BOK zostanie aktywowane po synchronizacji systemu, tj. w ciągu 2 dni od rejestracji.