Referent ds. obsługi klienta
Nowy Targ, 03.07.2018 r.
Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referent ds. obsługi klienta
- Wymagania:
- wykształcenie: ekonomiczne,
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel),
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, samodzielność.
- Ogólny zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa klientów,
- przygotowywanie i ewidencjonowanie umów z klientami,
- rozliczanie klientów (wystawianie faktur),
- nadzorowanie terminowości wpłat oraz kontrola płatności i windykacja należności,
- zastępstwo kasjera.
- Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny.
- Oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych, tj. Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: mzwik@mzwik.nowytarg.pl wpisując w temacie wiadomości „Referent ds. obsługi klienta” lub dostarczenie do siedziby Zakładu, ul. Długa 21, 34-400 Nowy Targ w terminie do 20 lipca 2018 r.
- Informacja:
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 r. poz. 922) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z o.o. z siedzibą w Nowy Targu, ul. Długa 21
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.