Referent ds. obsługi klienta

Nowy Targ, 03.07.2018 r.

 

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o.

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Referent ds. obsługi klienta

 

  1. Wymagania:

 

  1. Ogólny zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Wymagane dokumenty:
    • CV i list motywacyjny.
    • Oświadczenie kandydata o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych, tj. Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

 

  1. Miejsce i termin składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: mzwik@mzwik.nowytarg.pl wpisując w temacie wiadomości Referent ds. obsługi klienta” lub dostarczenie do siedziby Zakładu, ul. Długa 21, 34-400 Nowy Targ w terminie do 20 lipca 2018 r.

  1. Informacja:

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 r. poz. 922) informuję, iż: